طومار اعتراض به عنوان جعلي خليج عربي در رتبه نخست بينندگان اينترنت

خبرگزاري فارس: طومار اعتراض به عنوان جعلي خليج عربي در نرم افزار نقشه هاي ماهواره اي گوگل كه تاكنون به امضاي 200 هزار نفر رسيده و تعداد امضاها همچنان در حال افزايش مي باشد، در رتبه نخست يك سايت اينترنتي قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري فارس، راديو آمريكايي فردا ديشب اعلام كرد: اقدام شركت گوگل در اضافه كردن نام خليج عربي در كنار نام خليج فارس در يك نرم افزار نقشه خوان باعث اعتراض گسترده ايرانيان شده است.
بنا بر اين گزارش، شركت گوگل در نرم افزار سرويس گوگل ارث كه نقشه هاي ماهواره اي واقعي با وضوح بالا از تمام نقاط كره زمين را به صورت رايگان در اختيار كاربران اينترنت قرار مي دهد از ماه ژانويه سال جديد ميلادي دركنار نام خليج فارس نام خليج عربي را هم اضافه كرده است.
اين گزارش افزود: در اول اسفندماه يك كاربرايراني اينترنت در اعتراض به اين اقدام شركت گوگل يك طومار آن لاين خطاب به مسئولان شركت گوگل تهيه كرد و از ايرانيان خواسته است با وارد كردن نام خود آنرا به صورت الكترونيكي امضاء كنند. اين طومار اكنون در سايت پرشين آن لاين در رتبه نخست طومارهاي فعال قرار دارد وتاكنون حدود دويست هزارنفر آن را امضاء كرده اند.
در اين طومار از مدير بخش گوگل ارت درخواست شده است كه با توجه به مستندات و شواهد تاريخي و همچنين تاييد رسمي سازمان ملل بر صحيح بودن نام خليج فارس هر چه سريعتر اين اشتباه را تصحيح كنند. سازمان ملل متحد ‌تا كنون در دو سند، دو قطعنامه و سه نقشه رسمي با تاكيد بر درست بودن نام خليج فارس از كشورهاي عضو اين سازمان خواسته است كه در مكاتبات رسمي خود از نام خليج فارس استفاده كند.
برای برگرداندن نام خليج فارس به نقشه ماهواره اي و آنلاين گوگل ارث نياز به 1 ميليون امضا داريم. به عنوان يک ايراني خواهشمندم روي لينک زير کليک کرده و براي حذف نام خليج عربي آنرا امضا نماييد. کار سختي نيست . فقط دو دقيقه زمان ميبره

http://www.petitiononline.com/sos02082/petition.html

6 comments so far

  1. shirin mohamadi on

    gulf persian

  2. mayam rezaee on

    persiangulf

  3. mori on

    fars gulf,always fars gulf

  4. محمدرضارجائي on

    Always » persian gulf & iranian gulf «

  5. رضوان on

    زنده باد ايران زنده باد خليج فارس

    پاسخ:درود بر شما دوست عزیز…..ممنون که به ما سر زدید

  6. زنده باد خاک پاک ایران on

    ایها العرب هل یستوی الذین یعلمون والذین لا یعلمون
    خلیجنا الخلیج الفارسی
    وانتم لا یقدردون علی التبدیل هذا الاسم
    ………………


بیان دیدگاه